حلماحلما، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

مادرانه های من کودکانه های تو بابا بازیای بابایی گل

35W

1393/8/18 16:31
نویسنده : مامان مائده
300 بازدید
اشتراک گذاری

بابا رفته سالن

از صبح دارم به خودم میپیچم

اصلن نمیتونم راحت باشم بشینم پاشم

اصن

حتی نوشتن همین چند خط هم جونمو گرفته

دیشب خیلی بد خوابیدم

مخصوصا با صداهایی که از واحد روبه رو میومد

صبح یکمی خوابیدم ولی با ونگ ونگ این دختر همسایه بیدار شدم

صدای نوه ی همسایه بالایی هم مستفیضمون کرد

اخرشم دعواهای مادر دختری همسایه مزاحم روبه رویی

اه

بابایی نیست منحوصلم بیش از معمول سر رفته

ناهار امروز با بیحوصلگی من شل شد ولی بابایی چیزی نگفت

خیلی خستم

ولی نمیتونم بخوابم

دخترم زودتر بیا تو بغلم 

توی دلم که هستی نمیدونم جات راحته یانه

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

افسون
18 آبان 93 17:17
سلام عزیزم . ایشالله که نی نی نازتو زود بغل می گیری و کلی باهاش خوش می گذرونی . دیگه از بی ملاحظه گی های همسایه ها نگو که دلم خیلی پره ولی شما سعی کن آرامشتو به خاطر نی نی هم شده حفظ کنی . خدا نی نی تو برات حفظ کنه عزیزم .
حنان
18 آبان 93 23:09
ایشالله هرچه زودتر سالم و سلامت به دنیا میاد نی نی کوچولوتون خدا حفظش کنه عشقو