حلماحلما، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

مادرانه های من کودکانه های تو بابا بازیای بابایی گل

2M 25D

1393/12/17 16:12
نویسنده : مامان مائده
274 بازدید
اشتراک گذاری

اولین باریه که سرما خوردی

دستو پامو گم کردم

ناراحتم از عزیز چون شدیدا سرما خورده و همچنان داره میبوستت

ناراحتم از خودم که از حق دخترم نمیتونم دفاع کنم نمیتونم بگم نکنین این کارو

میگذره خترم همین نوع برخوردهاست که باعث میشه من تصمیمای سختی بگیرم

همین نوع برخوردا باعث شد رفتو امدمو کم کنم

باعث شد سرسنگین تر از قبل برخورد کنم

نه بی احترامی درکاره نه چیز دیگه فقط دارم با اینکار احترامشونو نگه میدارم عزیزم

دیروز بردمت دکتر

خانم محمدیان خانوم دکتر شماست

برات کلی قرص و دوا نوشت

انشالله خوبه خوب میشی

داروهات خواب اورن خیلی میخوابی و همچنین مشخصه که درد داری چون همش تو خواب ناله میکنی

دلم خیلی درد میگیره تو این وضعیت میبینمت

خیلی غصه دارم

سالم شو زودی بزرگ شو و قوی که راحتتر بتونی با بیماریا مبارزه کنی

دوست دارم دختر گلم

این روزا اینجا مینویسم یکم بزرگتر که بشی همشو به خودت میگم

میشی سنگ صبور مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

محمد
18 اسفند 93 19:38
سلام دستمال مایکروفیبر 10 عددی قیمت : 9,000 تومان بعد از تخفیف فقط 6,800 تومان این روزها فروشگاه اینترنتی تلیپ تا 30 درصد تخفیف داره فرصت رو از دست ندهید ...