حلماحلما، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

مادرانه های من کودکانه های تو بابا بازیای بابایی گل

38w 3d

1393/9/12 17:04
نویسنده : مامان مائده
304 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیست که منتظرت هستیم و تازه داریم طعم تلخو شیرین انتظار را به وضوح حس میکنیم

یک هفته ای میشود مامان جانم امده اینجا و همه اش دارد تمام کارهایم را انجام میدهد

بعدش خاله جان امد و بعد دایی هم اضافه شد

پدر گرامی در خانه تنهایی روزهارا میشمارد

و تکو توک میاید باما نهار میخوردو دوباره میرود کردکو

بابایی هم این روزها که اقای روحانی دارد میاید شبکار شده و برای ثبت تلفنهای مردمی شبها از 8 تا دو شیفت است

ولی امروز خیلی جدی ساکت را اوردم و وسایلت را بستم و دیگر حس میکنم همین روزهاست که بیایی

دلم شور میزند مادرجان

برای خیلی چیزها

4 روز دیگر وارد هفته 40ام میشوم و در دلم انگار دارند رخت میشورند

بیا و به همه دلشوره هایم پایان بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

اسما
12 آذر 93 17:13
سلام سن بارداری منو شما یکی هردو درانتظاریم...
پانیذ
12 آذر 93 17:34
سلام من امروز نی نی وبلاگی شدم. به ما هم سر بزنید.
یاسمین
23 آذر 93 0:55
سلام عزیزم خوشحالم بالاخره انتظارت سر اومد مامان گلی
مامان مائده
پاسخ
ممنونم عزیزم