حلماحلما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

مادرانه های من کودکانه های تو بابا بازیای بابایی گل

12w

1393/3/17 18:28
نویسنده : مامان مائده
213 بازدید
اشتراک گذاری

خب اینم از سونوی ان تی

مامانی میدونی یادم رفت از اقا دکتر بپرسم پرنسی یا پرنسس

خب فرقی نداره

ولی من میخوام بدونم 

اخه هی چیزای خوشکل میبینم تو نت میخوام بخرم نمیدونم کدومش :))))

خیلی خوشحالم

اون روز خیلی استرس داشتم ولی دکتر گفت همه چی خوبه تازه هنوز فربالگریم حاضر نشده اونم حاضر شه این هفته میرم پیش خانوم دکترم

جات اون تو خوبه؟

تنگ نیس؟

اذیت نشی عزیزدلم

من همیشه مراقبتم شما سعی کن راحته راحت باشی

دوست دارم بوووووس

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان نی نی
17 خرداد 93 23:57
عزیزم دلشوره برای نینی خوب نیست که ... به چیزای خوب فکر کن تا هر چی برات پیش میاد خوب باشه ... اصلا اصلا بد به دلت راه نده ... از تمام لحظات دوتایی بودن لذت ببر خانومی
مامان مائده
پاسخ
سلام میدونم ولی نمیشه چشم عزیزم
مامای فاطمه خانوم
29 تیر 93 8:35
سلام عزیزم خیلی هیجان انگیز بود تو ماه های آخر سایز بچه بزرگ میشه عکسا به این قشنگی نیستند من که چیزی سر در نیاوردم از سونوم فقط یه دایره بزرگ رو دیدم که دکتر گفت سرشه
مامان مائده
پاسخ
سلام مامان فاطمه خانوم خوبی؟ خوش اومدی واقعا؟ من فک کردم هرچی بزرگتر بشه بهتر دیده میشه که